Jag är på gång!

Jag kom nyss hem efter min första springtur på typ... en evighet? Jag hade egentligen bara tänkt att gå ut och gå en timme, men så kom en så himla glad låt på MP3n och jag kände bara "äsch, ska jag våga ha på mig ett par löpartights på RunClub-träningarna i vår är det lika bra att dra igång!". Och det var så himla kul! Jag körde lite kortare intervaller med högt tempo, och det brände rätt bra i benen mot slutet... Hejja mig!
Jag behöver all träning jag kan få med tanke på att hela julen såg ut så här... Och sen drog jag till Frankrike. Ojojojoj...

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja, salle är såld. Han åkte den 28 dec
bra jobbat,=) kan du smitta av dig lite med träningen? :P

Svar: Jag kopierar lite träningsmotivation och skickar med posten! :))
Sandra

2014-01-07 @ 21:34:34
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0