Ännu en soldag

Nu har jag äntligen börjat kunna tagga ner och ta det lugnt på dagarna. Tidigare har jag sprungit runt som en yr, rastlös höna som hatat att sitta still, haha... Någon vecka till på det här så kanske jag är människa igen :)
Idag började jag och pappa dagen på gymmet igen, innan vi gick ut och solade och badade i någon timme. Sedan blev jag tvärsugen på att provköra våran hyrbil, så vi drog iväg till Walmart och handlade. OM jag blev kär i bilen! Det är en Chevrolet Suburban -13, och så himla stoooor haha! Det är annat mot min lilla A4 :)
Nu får amerikanarna passa sig...

Nu ska vi börja packa ihop inför flytten till Fort Myers imorgon. Det återstår att se om min käre far får tillbringa så mycket tid bakom ratten framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0