Sjuk fast ändå inte

Den här veckan alltså... Jag har mått fysiskt dåligt utan att känna mig riktigt sjuk, på nåt sätt. Typ sådär "imorgon kommer jag vakna upp dyngsjuk"-dålig. Fast jag är aldrig sjuk när jag vaknar. Bara skakis och lite smått illamående. Låt mig bara bli sjuk så jag blir av med skiten! Och det enda jag känner för att göra idag är att kolla på Paradise Hotel tills jag är helt hjärndöd (åhhhh vad jag hatar Jeppe!). För ja, man blir hjärndöd av den serien... Trots det är den så himla underhållande! Psykologi på hög nivå.
 
Ont i armbågen har jag också! Vad som hänt? Ingenting. Jag har inte ens fått klanta till nåt för att få ont. Då kan det till och med vara värt det ibland. Det känns som att jag har världens största blåmärke där när man kommer åt nånting med armbågen. Vad är det här för vecka, och vad vill den mig?!
Tog mitt BoT-knäskydd och lindade fast det på armen. Nu hoppas jag att det hjälper. Om inte annat så ser det ju ut som att det är lite mer synd om mig än vad det egentligen är. Alltid nåt! Nu ska jag slänga mig i sängen och plugga kemi medan jag tycker ännu mer synd om mig själv. Ibland har man stora problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0