Miss Effektiv

Jag är så sjukligt nöjd just nu. Jag missade ju minst halva EMC-kursen när vi var i USA, men läraren var snäll och lät mig göra labbarna nu i efterhand så att jag skulle slippa ha kvar dem som rest. Idag hade vi det första labbtillfället sedan jag kom hem, där en grupp skulle labba på förmiddagen och den andra på eftermiddagen. Jag hade tänkt gå på båda för att göra labb 1 på förmiddagen och labb 2 på eftermiddagen. På så sätt skulle jag hinna göra alla 4 labbar på de två labbdagarna som var kvar. Jag kom dit, fick lite hjälp, kopplade upp kretsar, gjorde mätningar, och helt plötsligt var jag klar med både labb 1, 2 och 3. På 3 timmar! Jag som räknat med 4 timmar per labb... Det betyder att jag gjort lika mycket som alla andra och alltså har tagit igen allt jag missat! Wiiiieee!
Labb 2 och en penna
 
Nu ska jag dra på mig mina rosa mjukisbyxor, sno ihop en kopp te och sammanställa all labbinformation jag fick ihop idag så jag kan skicka in det. Skönt att få ha en elektronikkurs som går lätt för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0