Kalendern säger onsdag

God morgon ärade publik. Jag är ingen talare, men...
 
Stolt över mig själv är jag i alla fall. Jag har inte en enda föreläsning idag, och ändå var jag framme på skolan 8.30. Tanken var att jag skulle vara här redan 8, men nu ska vi inte vara såna. Det är tanken som räknas, OKEJ? Idag ska jag göra förberedelseuppgifterna till 3 av de totalt 4 labbarna och börja sätta mig in i vad kursen egentligen går ut på. Elektromagnetiska komponenters elektronik eller nåt i den stilen? Redan som spädbarn kände jag att det var mitt kall här i livet. Eller nåt. Kanske inte. Men nu ska vi inte vara såna, OKEJ? 
Jag fastnar inte på bild idag (heller). Istället visar jag upp min livsviktiga kalender. Jag lovar att jag inte klarat av en enda skolvecka utan en kalender. Fint motiv har den också. Det är väl klart att Berta ska med till KTH, hallå? Obotlig hästnörd, det är jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0