Here we go again

Idag gick jag min första riktiga skoldag sen typ... mitten av december? För en vecka sen hade jag lite smått panik över att gå tillbaka till skolan, men nu känns det faktiskt helt okej. Det är alldeles för längesen jag använde hjärnan (som att det nånsin händer...) och hade riktiga planer på dagarna, så det ska faktiskt bli lite kul att börja igen! Det återstår att se om jag har samma åsikt efter den här veckan... :)
Har missat 3 veckors föreläsningar, och läraren smäller upp det här på tavlan. Man ba: Jaaaaaa...ha. Men han var snäll och kommer låta mig göra labbarna jag missat nu i efterskott. Det är inte alla lärare som är såna :) Jag kommer att få jobba som en tok, men det får det vara värt. Nu ska jag försöka få till en grovplanering för den närmsta månaden och sen kör vi hårt, wiiiiieee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0