Mr Duracellkanin

Efter att ha somnat i fåtöljen en timme innan middagen igår och därefter sovit ytterligare 14 timmar var jag människa igen. Jullovet kom nog ganska lägligt, haha. Trött är mitt mellannamn.
 
Idag tog jag mig iaf ut en sväng med Brodde som vilat i 1,5 vecka och var hyfsat på tårna! Mr Duracellkanin :) Jag kommer aldrig att förstå logiken i att en parkerad bil är farligare än en i rullning. Men man kanske inte ska förstå allt heller. På tisdag ska han kollas upp så att han är fräsch efter tävlingssäsongen, och är han det ska vi ut och galoppera heeeeela lovet haha :D Annars blir det skrittpromenader och pyssel, för mig kommer han inte undan i första taget - så det så!
 
Imorgon ska vi ut på tur igen, och så tänkte jag prova den nya stjärnan Cantab! Han har gått en del monté och är ju van med ryttare så jag tror inte att det blir några problem alls. Dressyr har han nog inte provat på, så jag får välkomna honom in i cirklarnas och bokstavsjaktens fantastiska värld. Han kommer förmodligen att ifrågasätta min mentala hälsa. Men å andra sidan, vem gör inte det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0