Tillbaka till brottsplatsen

Då var jag och Misse på plats i Stockholm igen efter ännu en sommar hemma i lilla Bjästa! Det har varit full fart sen dag ett, och jag har haft det SÅ bra :) Det har varit jobb, mååånga stalltimmar, sena nätter i garage, fester, träning och en himla massa kompishäng. Jag har lärt känna så himla många härliga människor på bara 2,5 månad så det är inte klokt! De senaste två veckorna har gått i ett, och jag har knappt varit hemma någonting alls. Det har varit någonting på gång hela tiden, och alltid någon som velat hitta på nåt. Nu går jag tillbaka till mitt gamla plugg-liv igen, men med vetskapen om att jag känner världens finaste människor. Tusen tack till ALLA som varit med och gjort den här sommaren till världens bästa♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0