Uncle Brodde

Idag fick jag med mig min moder som fotograf när jag red Brodde. Han är ju ett litet fjås och tycker att precis ALLT inne på ridplanen är jättefarligt, haha. Vi fortsatte iaf att träna på böjningen och att skritta över en bom. Han fick till och med till några galoppsprång när han skulle springa ifrån den farliga bommen efter att ha klivit över den! Det är inte lätt när allting är nytt :)
VISST SER HAN UT SOM EN HOPPHÄST?! ;)
För en vecka sedan kunde han knappt böja sig alls i högervarvet. Det är en lång väg kvar och han böjer mest bara halsen än så länge, men han gör framsteg hela tiden!
Läskigt med bommar... :)
...men när man väl fattat vad man ska göra är det skitkul!
Att skritta mot bommen går INTE för sig.
 

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Å fina bilder mamma fått till trots hon säkert var livrädd att han skulle springa över henne ;) Nu snor jag lite bilder av dig för förra ägaren vill nog se vad fin han är! =))

Svar: Haha ja hon är snäll som följer med trots sin hästrädsla! Sno på du bara :))
Sandra

2014-04-25 @ 20:35:43
Postat av: Sanna

Riktig fina bilder på er! =) Ni är ett jättefint ekipage =D

Svar: Tack Sanna! :D
Sandra

2014-04-25 @ 20:55:55
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0