Who run the world? Girls.

God morgon alla morgonpigga!
 
Jag är inte fullt lika morgonpigg, men har en grymt bra dag framför mig! Min enda lektion idag är ett två timmars studiebesök på neurofysiologiavdelningen på Huddinge sjukhus. Det ska bli SÅ kul att få komma ut och få en bild av hur allting fungerar i praktiken istället för att bara läsa en massa texter. Jag har alltid tyckt om studiebesök. Och sjukhus också för den delen. Det vore tråkigt om jag var som alla andra.
 
Jag slutar alltså 10 idag. Så himla skönt! Nu är jag ju inte ledig efter 10, men jag har en massa tid på mig att plugga på saker jag egentligen skulle gjort igår när jag väntade på att få visa lägenheten. Det är så himla skönt när man ligger i fas med skolan. *Låtsas som om jag någonsin gjort det*
 
Nej, nu ska jag sleva i mig lite gröt. Ingen morgon utan mina kära havregryn♥ 
Ha en bra dag! Eller så skiter ni i det. Gör som ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0