Ni är bäst!

Tusen, tusen, tusen tack för alla hållna tummar! Tack vare er (och kanske lite tack vare att jag pluggat mig halvt till döds den senaste veckan) gick tentan skitbra!! Min tentataktik är alltid att svara på de frågor jag är säker på eller kan hyfsat direkt, och lämna de andra för att gå tillbaka till dem senare. Så gjorde jag även idag, och jag skrev oavbrutet i 2,5 timme. Sån himla härlig känsla att fylla en sida med text för att sedan bläddra fram nästa och tänka "bring it on". Verkligen SÅ värt alla pluggtimmar!
Nu ska jag diska undan efter middagen, och sedan bäddar jag ner mig i sängen med kvalfinalen från förra veckans Idol. Jag är SÅ värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0