Moooot stalleeet!

God morgon!
 
Idag är det återigen dags för en tripp till stallet. Dock inte för ridning, utan... *trumvirvel* körning! Jag har fått med mig Marie, som står uppstallad där med sin unghäst. Förhoppningsvis kan vi slå våra kloka huvuden ihop och lista ut hur allt ska sitta och hur man gör. Det är pinsamt att jag red i ett travstall i 3 år utan att ha selat en enda häst. Menmen, är det någon häst man ska lära sig på är det Freja. Känner jag henne rätt kommer hon att stå som ett ljus tills vi fått ordning på allt. Inte lär hon bjuda på någon vansinnestur heller, om vi ens får på vagnen dvs...
 
Den som lever får se helt enkelt. Nu ska jag kasta i mig lite gröt, hoppa i ridkläderna och ratta bilen mot stallet. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0