Less

Idag skulle jag som sagt ha visning på lägenheten. Vi hade bestämt att hon skulle komma hit vid 17.30-18 någon gång. 18.15 smsade jag och frågade om hon var på väg. Det är ju inte ovanligt att SL strular till det liksom. Hon hade hittat ett annat boende och glömt att säga till. Kul. Verkligen skitkul. Här har jag sprungit omkring och fixat till lägenheten för en visning som inte blev av när jag kunde ha lagt ner den tiden på att plugga. Jag hatar att vara beroende av andra människor.
 
Freja fick iaf gå en lättare trail-bana som planerat. Det gick över förväntan och hon fattade ganska snabbt vad jag menade. Enligt Frejas ägare har de inte hållit på med neck raining, men det behövdes inte många gånger mellan konerna innan hon var med på noterna! Vi får se vad jag känner för att göra på torsdag, det kanske blir halsring redan då!
Min ytterst avancerade trail-bana...

Nu ska jag se till att få i mig någon middag till onsdagens Idol. Efter det blir det (inte helt oväntat) plugg. All night loOoOoOng...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0