Jag älskar min skola!

KTH är så himla bra! Verkligen. Idag skulle vi börja en ny kurs. Skulle... Enligt schemat hade vi en föreläsning 9-12, så hela klassen var på plats för att gå på den - första föreläsningen är alltid viktig. Tyvärr var inte föreläsaren på plats. Han satt i ett sammanträde någon annanstans och svarade inte på någon av sina telefoner.

 

Vi träffade vår programansvarige och frågade honom var problemet satt. Han svarade att vi inte ska gå efter schemat vi tittat på - vilket är det enda schema vi fått. Istället skulle vi ha mailat kursansvarige och frågat efter ett specifikt schema - vilket många av oss gjort, utan att ha fått svar.

 

Så, här har hela klassen tagit sig till skolan - trots signalfel på pendeltågen och trots att vi är mitt uppe i en tentaperiod, för att vända och åka hem igen. Endast på grund av att KTH-personalen nog aldrig förstått innebörden av information och framförhållning.

 

Jag älskar min skola! Verkligen...

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0