I'ts friday, friday

Det känns som att jag alltid börjar alla inlägg med "god morgon". Men det är ju faktiskt morgon nu, så GOD MORGON!
 
Idag har vi en föreläsning, och efter lunch har vi den omtalade duggan. Ingen har någon koll på vad som är viktigt och vad vi ska kunna, och kursansvarige vill inte ens säga hur duggan är uppbyggd... Jag har varit inställd på att det är ett skriftligt "läxförhör", men börjar fundera på om det kanske är något praktiskt eller möjligtvis en gruppuppgift. Den är ju bara en timme lång, så så komplicerat kan det inte vara.
 
Efter duggan åker jag in till stan och gör det sista inför den där "grejen" jag sagt att jag ska göra. Jag lovar att alla redan listat ut vad det är jag ska göra, men inte låtsas om det för att inte göra mig ledsen, hahaha... För den återstående procenten (som ännu inte kommit på vad jag babblar om), kommer jag att berätta ikväll. Så *sTaY tUnEd*
MVH,
den galne professorn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0