Hej hej hemskt mycket hej

Nu är jag här igen. Tänka sig. 
 
Jag pluggar på som vanligt, och tentastressen börjar göra sig påmind. Själva tentan i sig hade nog inte varit något större problem om det inte vore för att vi kommer dra igång nästa kurs i början av tentaveckan, dvs. nästa vecka. Det är svårt att veta hur man ska prioritera då man har två kurser igång utöver den man ska skriva tenta på. Men det löser sig nog.
 
Min gamle far ringde igår. De har köpt en ny dator efter att den gamla viftat med vit flagg. "Funkar den bra då?", frågade jag. "Funkar och funkar..." fick jag till svar. Damgrens och datorer... :') Efter en kvarts samtal med supporten (dvs. jag) funkade den klockers! Typ. Vilken tur att jag är ett sånt geni på datorer! Typ...
 
Nu ska jag göra ett ryck och sammanfatta dagens föreläsningar. Får jag det klart idag kan jag använda hela imorgon kväll till att tentaplugga. NU KÖR VI!!!
Misse hejjar på genom att slänga fram näven. "Det här fixar du matte!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0