Här ska det stå en passande rubrik

The beast is awake! Be afraid, be very afraid... 
 
Idag drar jag igång med tentapluggandet. Jag tror att jag ligger ganska bra till, bara jag lär mig alla långa namn för allting. Jag menar, varför kalla en metod Magnetencefalografi när man lika gärna kan säga MEG? Då fick jag sagt att jag kunde det också, hehehe... Förutom att tentaplugga ska jag välkomna min framtida roomie. Hon kommer hit med sina grejor och skriver kontrakt idag, och flyttar hit imorgon. Jag har en känsla av att det här kommer att bli skitbra :)
 
Nu ska jag se till att få nånting gjort så jag kan fortsätta med mitt Idol-maraton ikväll. Ha en bra dag och allt sånt där man brukar säga. Tjo!
Så här ser en elektromyografiundersökning ut. Vilken tur att ni har mig så ni får lära er nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0