God morgon måndag!

Tänk att vi har hela veckan framför oss att fylla med precis vad vi vill! För att vara lite poetiska. Och orealistiska.
 
Min vecka börjar med labb i ultraljud och respiration. Respirationen lär jag kunna i sömnen från alla undersökningar av astman (som efter SISÅDÄR 15 år visade sig inte vara astma) (jag älskar läkarna i Övik...), och ultraljudet - hur svårt kan det va?!
 
Efter labben stannar jag och Phatcharin kvar och pluggar matte. Jag har fått två kapitel gjorda i helgen så det känns kanon! Jag önskar bara att dygnen var lite längre så jag kunde göra nåt annat än att bara plugga. Det parti som lyckas fixa det får min röst i nästa val, hur lätt som helst!
 
Nu ska jag börja bege mig mot skolan så jag blir klar med den där jäkla labben någon gång. Ha en bra måndag, bästaste läsare! Och alla som inte läser. Ni kan väl hälsa dem, okej?!
Pusshej från Kungsan i våras. 
MVH/ för lat för att ta nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0