Fredag♥

Åh, äntligen! Bästa fredag, du är så välkommen!
Idag har jag bara en föreläsning, 9-12. Klinisk kemi ska den tydligen handla om. Spännande. Kursens sista föreläsning dessutom, wihooo! Efter det stannar jag och Phatcharin kvar på skolan och pluggar matte. Matte är verkligen ett ämne jag måste plugga tillsammans med någon, jag kör fast. H.E.L.A. T.I.D.E.N. När man väl förstått räknereglerna och vet VAD man ska räkna ut och HUR man ska räkna ut det så kan matten vara ganska rolig (hör och häpna), men å andra sidan - vad ger det att plugga på någonting man redan kan...?
 
Ikväll ska jag andas ut lite, titta på måndagens avsnitt av Idol (det där programmet går alldeles för ofta, jag hinner ju inte med!!) och fortsätta med pluggandet. Fredagsmys♥ Men först ska jag ta mig igenom veckans sista skoldag - nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0