Det går bra nu

Då var visningen gjord, och det gick finemang! Hon tyckte att lägenheten var fin och hyran var bra, och vi verkade tänka ungefär likadant kring hur allt ska skötas. Nu i veckan röjer jag ut och strukturerar upp allt, och på lördag flyttar hon in. Det känns så himla, himla skönt. Jag använder ändå aldrig vardagsrummet, så för min del är det en stor bonus att få in en hyra för ett tidigare outnyttjat utrymme. 
Vardagsrummä! När jag såg den här bilden nu började jag faktiskt fundera varför jag aldrig brukar vara där, haha.
 
Nu ska jag plugga igenom ett kapitel i matten, och sedan börjar jag röja innan jag tar tag i mättekniken. Roligt att en sån här sak kan göra att allt helt plötsligt känns så mycket lättare. Nu hoppas jag att hon är lika lättsam att bo med som hon verkar vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0