Arbetsdag och beslutsångest

Gó mörrön kamrater!!
 
Idag är det arbetsdag i stallet, vi ska fixa med hindermaterialet. Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra, eftersom allt är i plast och inte behöver målas om eller så. Menmen, time will tell. Sen ska Freja ut och motioneras. Har inte bestämt vad vi ska göra än. På ett sätt vill jag träna på körningen medan det är så pass varmt att man kan köra utan att frysa ihjäl, men samtidigt vill jag röra på mig själv också. Man får ingen vidare motion av att sitta på en träsoffa och dra i en töm när man ska svänga... Det vore väl en sak om man hade en häst som behövde bromsas hela tiden, men det kan jag inte påstå att Freja är.
Nä, nu måste jag åka om jag ska hinna dit i tid! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0