Allt går i 180

Hallåååå mina kära fans!
 
Just nu har jag fullt upp med det mesta kan jag säga. Först och främst skolan på "lite mer än heltid" (och som det ser ut nu ska jag försöka läsa en till kurs utöver det...), försök till att få tag på kursansvariga till en massa kurser för att få reda på hur jag ska planera allting, läsa och svara på mail från folk som vill bli min nya roomie (har fått ca 40 svar på 1,5 dygn - alla älskar Sandra... ;)), och ja - försöka hinna äta och andas mellan varven. 
 
Jag måste ändå säga att kursen vi börjat med nu känns himla rolig. ÄNTLIGEN ska vi få börja läsa medicinsk teknik på riktigt! Nu pluggar jag för fullt inför första duggan på fredag för att få göra EKG-labben nästa vecka. Skönt med labbar man ser fram emot och inte behöver ha ont i magen inför. Dessutom har mina kungliga anteckningar förmodligen gett mig ett jobb! Mer om det när/om allt blivit klart, men det känns himla bra :)
 
Det var dagens livstecken från mig - nu pluggar jag vidare!
Vilken tur att det finns speglar när man inte har en självutlösare på kameran, ha-ha-ha... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0