Tvättttttttttt

God morgon!
 
Idag har jag "självstudier" som det så vackert heter. Som att någon annan pluggade åt mig annars. De bara mytar! Dagen till ära slet jag mig upp vanlig tid för att ta tag i tvätten. Jag bokade den tidigaste tiden jag kunde hitta, bara för att försäkra mig om att jag skulle komma upp i tid. När väckaren ringde imorse hatade jag mig själv för det. Nu när klockan börjar bli 9.30 och maskin nr.3 snart är klar har jag förlåtit mig själv. Ja ä int långsur ja ä!
 
När all tvätt är klar åker jag ut och rider Freja i regnet. Jag vet inte om det har med förra gången att göra, men jag är inte alls taggad. Jag har försökt att planera det här ridpasset i flera dagar, men jag kommer verkligen inte på nånting jag vill göra! Det blir nog en sväng längs golfbanan, typ sådär lagom oengagerat. Huvudsaken vi får röra på oss.
 
Nu ska jag ner till tvättstugan igen. Simma lugnt!
Satt och bläddrade runt bland musik på Youtube och hittade den här. Så himla härlig låt och så typiskt Ulvö-festerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0