Torsdag

God morgon!
 
Sista dagen innan tentan, ni kan ju gissa vad jag ska göra idag...? Rida Freja såklart, det är ju torsdag! Har inte bestämt mig för vad vi ska hitta på idag heller, men är lite sugen på att fortsätta med halsringsridningen. Kanske dra fram ett litet sockerbitshinder och ta några skutt? Det är bra träning för mig att rida utan träns, för då måste jag flytta fokus från tyglarna (eftersom jag inte har några, hehe...). I somras insåg jag att jag använder tyglarna för mycket och skänklarna för lite. Efter att ha ridit i 13 år. Jag kan ju inte påstå att jag är snabb... :)
 
Igår började jag se på Pretty Little Liars. Jag vet inte om det var en sån bra idé, för det var så himla bra? Inte sådär "åh, vilken bra serie"-bra, utan "oh my god, vem är A, hur vet hon allt om dem och kan skicka meddelanden trots att man hittat hennes (eller var det verkligen hennes?) kropp ett år efter hon försvunnit? Och vem är Penny och vad har de gjort med henne? OCH VAD ÄR DET SOM HÄNDER EGENTLIGEN?!?!?!"-bra. Jag har bara sett ett avsnitt än, hur ska detta sluta...? Att hitta det här mitt i en tentaperiod var kanske inte det bästa... När tentorna är klara ska jag ha PLL-maraton, det kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0