Tentadag!

God morgon!
 
Tentadag idag. Det är en eftermiddagstenta, så den börjar inte förrän 1. Jag är inget big fan av eftermiddagstentor - jag vill helst skriva klart dem så snabbt som möjligt för att ha eftermiddagen ledig sen. Men jösses vad jag stressar över den här tentan, det är inte klokt! Jag vaknade med ett ryck imorse efter att ha drömt om ett tal. Min första tanke var: "nejnejnej, det där talet kan jag inte lösa! Det går inte! Jag kan inte! Jagvetattjagharlästdetnånstansmenharingenaningomhurmangör!!!!!". Stabil tjej. Sedan tänkte jag igenom talet igen och lyckades lösa det i huvudet på någon minut. Lugn och fin nu Sandra. Andaaaaas... Om någon har lust att göra en psykoanalys på mig är det fritt fram. Det kan bli ett himla spännande resultat.
 
Fram till tentan har jag bestämt mig för att ta det ganska lugnt. Jag kan inte kliva in på en tenta och vara trött i huvudet. Det blir nog ett avsnitt av Pretty Little Liars innan jag börjar dra mig mot skolan för att äta lunch och ha taktiksnack med Phatcharin. Bra tentauppladdning! Håll tummarna nu!
Random bild från innerstan - varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0