Sömn är underskattat

Idag är jag betydligt mycket piggare! Sov som en stock inatt, drygt 11 timmar blev det, haha. Det är alltid så när jag haft perioder där jag i stort sett vänt ut och in på mig själv för att hinna med allt som ska göras - då kraschar jag när det blir lugnt igen. Tänk vilken skillnad det blir bara man tillåter sig själv att titta på serier och sova en hel dag. Idag är jag samma gamla jag igen, och har slängt den där bitterfittan långt åt helvete!
Helt ledigt tog jag inte, arbetsnarkoman som jag är, utan jag rättade rapporten på stavfel och grammatik. Jag skrattade lite för mig själv när jag läste den. Jag är inte nöjd för 5 öre, men jag känner bara det att I don't give a fuck.
 
Nu ska jag äta upp min gröt för att sedan gå ut och byta däck på bilen. Riktiga kvinnor reder sig själva. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0