Sjukt effektiv

Åh vad jag tycker om alla morgnar jag orkar slita mig upp ur sängen tidigt på morgonen. Jag har fått hur mycket som helst gjort, och klockan är bara strax efter 10! Hela föreläsningen är klar, jag har städat mitt rum, fyllt i anteckningshjälpspapper, tagit tag i och strukturerat upp projektarbetet och utsett mig själv till projektledare eftersom ingen annan verkar ha något intresse av att vara det. Hur duktig är jag egentligen? Typ ASDUKTIG!!!!
 
Nu ska jag sätta mig och plugga matte i en halvtimme innan jag slänger i mig lite lunch och traskar bort till bussen mot skolan. 3 timmars Kirurgisk diatermi väntar. Kirurgiska brännskador tror jag att det betyder? Det innebär nog en himla massa mysiga powerpointbilder... Den som lever får se, nu ska jag räkna matte!
Jag skulle ta kort med min banan, men den hann ta slut innan jag fått fram kameran... Besvikelsen är total.

Kommentarer
Postat av: Eva Ericsson

Hej,
Har du provat diametri? Fungerar den och kan du rekomendera någon klinik?

Svar: Hej!Nej men då jag pluggar till medicinsk tekniker går vi igenom olika kirurgiska metoder :) Det är kanske ingenting man "rekommenderar", utan det används under operationer istället för att snitta med skalpell för att minska blödningar.
Sandra

2014-06-12 @ 21:30:28
URL: http://evaslife.myshowroom.se/
Postat av: Eva Ericsson

Aha)) Okej:)

2014-06-18 @ 09:47:13
URL: http://evaslife.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0