Rubrik

God morgon sunshines! 
 
Det är den första oktober idag, vilket betyder att vi har ännu en hel månad framför oss att fylla med positiv energi, eller hur?! Idag väntar ännu en dag i skolan. Har bara en föreläsning idag och slutar redan vid 12. Skönt! Efter skolan åker jag hem och sammanfattar så mycket jag bara hinner av dagens föreläsning innan jag åker in till stan. Jag ska vara med i Nike Run Club, en löpargrupp sponsrad av Nike. Det kan bli spännande med tanke på att jag sprungit en (1!!!) gång sen tjejmilen... Gruppen ska vara öppen för alla nivåer så jag hoppas att jag inte kommer att vara helt off. Kul kommer det att bli iaf, det är så himla mycket lättare att motivera sig om man tränar i grupp!
Nu är jag så taggad på att ta tag i allt som ska göras idag. Tisdag - BRING IT ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0