Livstecken

God kväll mina kära fans!!
 
Här går allt i 180. Jag hinner komma hem för att duscha och sova innan jag ska iväg till skolan igen. Åhh vad jag längtar tills projektarbetet är redovisat och inlämnat så man kan börja fokusera på tentorna! Det är tur att jag var så pass flitig i början, jag kommer inte att ligga alltför mycket efter när den här idiotin är över.
 
Just nu händer det som sagt inte så mycket bortsett från allt plugg. Förutom att jag åt sockerfria muffins till jag fick ont i magen igår och dessutom höll på att ge Dilja saltförgiftning. The fabulous life of Sandra Damgren. Jag hade mest bara tänkt att ge er ett litet livstecken innan jag dyker ner i projektarbetet igen med världens bästa Misselito i knät. Sleep tight, det kommer jag göra! ...om jag hinner med sån lyx som sömn dvs... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0