Känns stabilt

Jag håller på att flytta över alla bilder och viktiga filer till min externa hårddisk eftersom jag har en känsla av att min dator kommer att krascha inom en snar framtid. Den hänger sig flera gånger om dagen och är inte samarbetsvillig för 5 öre. Jag tyckte att det var konstigt då jag faktiskt inte har så många program installerade. Det finns ingenting som kan ta plats på hårddisken - så varför är den så seg?! 

Sedan började jag föra över en av mina bildmappar till den externa hårddisken, och den här rutan kommer upp:

Det kanske inte är så konstigt att min dator inte är världens snabbaste...

Kommentarer
Postat av: Sanna

tja jag har redan pajat en hårddisk så vilken tur att att jag köpte en ny hårddisk o överförde bilderna iallefall :P

Svar: Haha ja men det var ju tur så du inte blev av med bilderna :)
Sandra

2013-10-25 @ 22:34:12
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0