Heldag i stallet

Det känns som att heeeela dagen har spenderats i stallet. Så himla härligt att kunna ta sig tid utan att behöva känna sig stressad! Jenny följde med, så vi red ungefär hälften var. Freja är så himla bra på det sättet - jag behöver aldrig vara orolig när det kommer till att släppa upp ovana ryttare på hennes rygg. Jenny har ju ridit förut, men det var ungefär 4 år sen sist, så då känner man sig kanske inte bäst i världen från början. Men hon både travade och galopperade några steg själv - duktig! :)
Jag och Freja i skogen
 
Efteråt red jag en stund på ridplanen också. Red med bara en halsring som jag gjort av tyglarna. Gick himla bra för att bara vara andra gången! Tvingade Jenny att filma en stund, någon som är nyfiken...? ;) 

Kommentarer
Postat av: Bea

Redan tjuvkikat! ;) Ser riktigt härligt ut! Hon verkar lyssna superbra på dig! =D

Svar: Attans, haha ;) Ja det går bättre och bättre! :D Galoppen är väl lite sisådär än då det gäller styrningen, men det kommer nog så småningom :)
Sandra

2013-10-20 @ 19:10:24
URL: http://fantaliastisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0