Efterlängtat

Jag har äntligen hoppat i löpartightsen och dragit på mig RunClub-tröjan igen. Det absolut sämsta med att plugga så pass mycket som jag gör är jag inte har tid att träna. Jag känner mig som en degklump med två ben, ungefär. De muskler jag byggde upp i våras packade sina resväskor och drog till Malaysia eller nåt. Ser ni dem kan ni gärna tipsa mig så jag kan få tillbaka dem igen...
Nu ska jag ut och svettas! :D
Nej, jag orkade inte ta någon normal bild. Jag undrar hur många bilder jag måste rensa bort från den här bloggen den dagen jag gått ut skolan och ska börja söka jobb. Jag kommer nog inte att få alltför många jobberbjudanden efter en bildgoogling på mitt namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0