1 av 3

Nu är tenta nummer 1 av 3 avklarad! Hur det gick? Jag har ingen aning. Jag var så himla självsäker när jag kom dit, för jag kunde verkligen svaren på alla frågor. Sedan fick jag tentan, och ser att varje fråga var värd så himla många poäng! Mina svar är väl inte värda alla de där poängen? Eller? Jag svarade så mycket jag kunde på alla frågor och lämnade ingenting tomt, så vi får hoppas att det gick vägen. Gjorde det inte det är det inte hela världen heller, jag pluggade ju trots allt bara i två dagar...
 
Nu har jag laddat upp med naturgodis och vaniljkvarg inför en fuskkväll. Ska man fortsätta att plugga efter man skrivit en tenta är man banne mig värd det. De två tentorna jag har till veckan är verkligen jättestora. Jag har lite panik över hur jag ska hinna få in allt i huvudet, men med mycket jävlar anamma och lite naturgodis ska det nog gå hoppas jag.
 
Nu ska jag fortsätta att plugga och bli ännu lite smartare! Ha en trevlig fredagskväll, kära läsare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0