Settman på plats

Vi satt i studion i fem timmar igår. F-E-M. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi trott att det skulle ta så lång tid för ett entimmesprogram, då många sketcher redan var inspelade. Vi satt alltså i publiken på Settman på plats, och helt ärligt - jag fattar inte var all kritik om programmet kommer från?! Det var ju hur kul som helst? Jag har alltid trott att alla komiker går efter ett manus till punkt och pricka, men inte ens det. Så himla härliga och spontana människor! Det ska bli kul att se vad de tog med och inte egentligen, haha!
Den här gången var inspelningen på riktiga SVT, och inte i en lagerlokal mitt ute i ingenstans. Inte mig emot.
Teknikmänniskor innan inspelningen drog igång.
Jag var helt blown away av all teknik i taket! Jag satt som en treåring och ba "woooooow...!"
 
Jag tänker inte avslöja vad som hände, utan ni får se programmet själva. Nu på lördag, 20.00 på 1:an. Be there. I will. Och får 5 seconds in fame, som den Z-kändis jag är.

Kommentarer
Postat av: Mr. Awsome!!

Va mycke siffror,är ni i Lottostudion?

Svar: Ja nu började det klia i pensionärsfingrarna va? ;)
Sandra

2013-11-21 @ 20:16:40
Postat av: Dyslexifarsan

Plats stavas väl med två äss?

Svar: Nej du Dyslexifarsan, plats stavas precis som jag just skrev det. För jag har alltid rätt. Sådetså!
Sandra

2013-11-22 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0