Jag och min vän matematiken

God morgon!
 
Efter drygt 11 timmars sömn är all feber borta. Det är så typiskt mig att bli sjuk när jag har en ledig dag, men samtidigt var det inte fy skam att ha en anledning att ligga kvar i sängen och titta på Pretty Little Liars HELA dagen. Det var en sån där typisk dag då det är synd om mig, fast egentligen inte. 
 
Idag har jag en matteföreläsning (jag ska försöka att inte slita ut mig...), och efter den går jag hem och hämtar Misse för en tur till veterinären. Än så länge är hon lyckligt ovetande... Mitt bankkonto likaså. 
Jag och min matte... Satt till och med och räknade på planet till USA sist vi åkte. Jag fastnade i den tyska tullen eftersom de trodde min miniräknare var en bomb. Om 74 dagar åker vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0