Jag är inte så dum som jag ser ut

God morgon!
 
Jag började min dag med en timmes powerwalk innan frukosten. Skönt att komma igång på morgonen. Mindre skönt när väckaren ringde imorse... What doesn't kill you makes you stronger.
Hursomhelst har jag bara en föreläsning idag också. Det är nästan så jag tror att jag hamnat på något typ av viloläger. Men det är jag väl värd efter allt slit hittills i höst. Vi fick tillbaka mattetentan igår - och jag blev godkänd! Så himla skönt, jag trodde verkligen inte det med tanke på att jag inte hade någon aning om vad jag gjorde på vissa av uppgifterna. Tydligen var jag inte helt bakom flötet för en gångs skull. Det är alltid positivt!
 
Titta in här i eftermiddag - jag har tidsinställt ett inlägg som kan ge många en tankeställare. Det var längesen jag kunde sätta mig ner och knappa ihop långa inlägg med tankar och funderingar, men nu när jag har lite mer tid över på dagarna hoppas jag kunna skriva fler inlägg med någon typ av baktanke. Feel free to diskutera!
 
Nu ska jag snabbstäda lite här hemma. Familjen kommer ner sent ikväll och stannar över helgen, så då är det kanske roligt om det inte ser ut som ett bombnedslag... 
Fina, fina vän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0