Inga konstiga piller - än.

Ni behöver inte vara oroliga - det är ingen som knackat på, gett mig konstiga piller och fört bort mig efter min fullt normala KTH-analys. Än.
 
Jag hade veckans sista matteföreläsning idag. Läraren verkade ha någon typ av PMS och tyckte nog att det var ungefär lika roligt att vara där som jag tyckte. Inte speciellt kul alls alltså. Det är tur att jag har mitt anteckningshjälpsjobb, annars hade jag förmodligen stannat hemma. Jag menar, det är ju en fördel att gå dit så man får veta vad man ska anteckna... Men hallå, nu är det snart bara 5 veckor kvar av höstterminen - det är ju ingenting!
 
Idag efter skolan tog jag tag i träningen igen. Ett armpass, som gjorde att det här inlägget tog en himla lång tid att skriva... Jag hade kommit igång så himla bra förra veckan, men så kom familjen hit. De stackars kalorierna som låg på minussidan efter den veckan fick genast en himla stor kompensation på plussidan istället, haha. Såna helger måste man ju få ha ibland också antar jag, men nu är det slutfuskat :)
 
Medan jag väntar på att mina stackars armar ska vila upp sig tillräckligt för att jag ska orka duscha sätter jag mig och kollar på ännu ett avsnitt av PLL. Besatt är rätta ordet. Dilja är likadan. Ni skulle höra våra diskussioner på skolan om vem som är A. Det är lika bra att jag inte säger mer. Annars finns risken att någon kommer och ger oss konstiga piller och för bort oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0