Ineffektiv much

Det är sjukt hur ineffektiv man blir när man har lite att göra. Det ska nog egentligen inte fungera att läsa så mycket som jag gjort hittills, men på något sätt fick jag ihop allting. När jag sedan gick ner till 25% i en vecka fick jag ingenting alls gjort - för att jag inte hade tid?!?!?! Vad hände där egentligen? Dags att steppa upp igen, bara 6 veckor kvar till jullovet!
 
Jag fick precis ett mail om en inspelning på SVT nästa vecka. Det är ett program som går nu under hösten. Jag har egentligen ingen koll på vad det går ut på, men det lär väl visa sig. Det är kul att bara åka iväg och se nåt nytt. Nu har jag ju redan varit på en SVT-inspelning en gång, men den ena är nog inte den andra lik. Jag berättar mer när det börjar närma sig ;)
 
Nu ska jag försöka hitta lite kläder i min kaosartade garderob. Jag som hade all tid i världen på mig från början börjar nu få lite bråttom... Så himla typiskt mig. Ha en bra måndag allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0