Allmänt oinspirerad

Om möjligheten att gå i ide fram till jul fanns, skulle jag tagit den. Herregud vad jag är less just nu. Har ingen som helst motivation till att plugga längre, utan jag går mest bara runt med dåligt samvete över att jag inte gör någonting - eftersom jag inte orkar. Egentligen borde jag vara jätteinspirerad efter höstterminens första två månader. Hittills har jag blivit godkänd på alla tentor under hösten, utom en. Den hade jag inte ens planerat att göra, utan jag panikpluggade i två dagar och kände att "blir jag godkänd är det en bonus". Mina klasskompisar har stirrat
på mig och frågat hur jag egentligen tänkte när jag valde att läsa en halv kurs till (och plugga till den där extra, oplanerade tentan), utöver den vanliga "lite mer än heltiden". Med stenhård planering och en himla massa jävlar anamma tog jag mig igenom det. Jag förstår inte hur jag kan tappa gnistan trots att det faktiskt gått bra för mig? Kanske är jag bara utarbetad?
 
Det här går inte! Nu stövlar jag iväg och handlar för att sedan dränka mina sorger (och förhoppningsvis min oinspiration) i vispgrädde med kakao medan jag sitter och pluggar. Ni som eventuellt har lite pluggmotivation över kan ta och skicka hit den. Jag står för frakten. Och så kan jag bjuda på fika. Då får jag en anledning att baka också :) 
Mvh,
less tjej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lite kämpar glödd får du
Kämpa du är så duktig!! :)))

Svar: Tack Sanna, det behövs! :)
Sandra

2013-11-26 @ 21:16:15
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0