Work it harder, make it better

Åh, det känns som att jag bara ränt runt hela dagen. Började ju som sagt dagen med intervallträning. Riktigt drygt var det, men det gick ändå ganska bra? Fick kramp i magen när jag hade ca 2km kvar, men tjurskalle som jag är fortsatte jag springa. Är man liks ute ska man banne mig få ut nåt av det också. Sprang de drygt 5km på ca 40min vilket är (ganska) okej då man inte springer hela tiden under intervallträningar. Ska försöka hitta någon 6km-runda nu. Progress.
 
Efter det väntade en 2 timmars föreläsning, en sväng till Haninge Centrum för att lämna tillbaka en kabel som inte passade, en sväng till veterinären för att köpa Misses mat och slutligen till affärn för att köpa mat till mig själv. Nu hoppas jag att jag klarar mig ett tag.
 
Har för övrigt lite ångest över en omtenta som jag nyss fått veta om, som ligger den 5 juni. Det vore bra att få bort den, men samtidigt... Orkar jag en veckas längre tentaperiod? Klarar jag den inte har jag dessutom slösat bort en vecka på ingenting. Hade jag kunnat skriva den till hösten hade jag gjort det, men nästa gång den går är till jul. Åhh, giv mig styrka. 
 
Nu ska jag vispa grädde, värma upp lite frysta bär (Hepatit A - here I come!) och plugga analog elektronik en timme. Sen ska jag nog ut och gå en stund. Man kan ju inte slösa bort finvädret framför datorn heller! Over and out!
Jag saknar min bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0