Wiiiiee!

Jag är hemma. Tentan är klar. Jag tror att den gick bra. Tjohoo!
 
Jag har haft sån ångest över den här tentan så det är inte klokt. Den är uppbyggd så att vi har nervsystemet, endokrina systemet, reproduktionssystemet, sinnesorganen, ärftlighet och embryologi på samma tenta. Det motsvarar ungefär 1/3 av vår drygt 1200 sidors-bok. Dessutom måste man ha alla rätt för att klara sig. Shoot me liksom. 
 
MEN tentan var bra mycket mindre än jag trodde (13 sidor bara), och jag kunde 80% som rinnande vatten. Det var bara en fråga jag verkligen inte hade koll på, så där ordbajsade jag bara. Var klar efter 1 timme och 45 minuter. 
 
Nu ska jag slänga ihop nån middag, och sen ska jag programmera resten av kvällen så jag bara kan redovisa labben imorgon och gå hem sen. Full fart mot helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0