Tröstshopping

Så var labbprovet också klart. Är helt slut. Efter många om och men fick jag till det. Usch, jag hatar labbprov! Jag som aldrig blir nervös inför en tenta är alltid ett vrak innan såna här prov... 
 
När jag var klar for jag in till stan och tröstshoppade (trots att jag klarade tentan)(tröstshopping är aldrig fel)(och det var faktiskt synd om mig som fick plågas i 4 timmar). Fick med mig lite småsaker hem, och ett par nya ridbyxor. Min garderob töjer ut mina kläder på något underligt sätt, så allting är för stort. Knepig garderob det där... Men jag klagar inte!
 
Ikväll ska jag ha min efterlängtade lediga kväll. Det är ju tyvärr inte så mycket kvar av den, men jag ska sätta mig och slötitta på något avsnitt av någon serie och använda så lite tankeverksamhet som möjligt. Det känns som en helt outstanding plan den här torsdagskvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0