Söndag

Igår kväll var jag och Amanda ut på stan. Hon var på Bon Jovi-konserten i fredags så vi passade på att träffas en stund när hon var i stan! Det blir ju inte alltför ofta nu när vi bor så långt ifrån varandra... Vi tog en promenad förbi alla uteställen på Medborgarplatsen och över Götgatsbacken. Till slut hamnade vi på Gamla stan, där vi stannade till för middag på Vapiano. Har hört så mycket om det så man är ju tvungen att prova om det är lika bra som alla säger. Helt okej var det! :)
 
Mätta och belåtna fortsatte vi snurra runt på stan. Amanda hade aldrig varit på Stureplan, så det blev en sightseeing bland alla brats sådär på en lördagskväll. Nästa gång hon kommer ner och jag inte har tentaperiod drar vi en riktig utgång bland kostymnissarna. Watch out for the lantisar!
 
Idag är plugg prio 1. Har redan avverkat en och annan timme med pennan i ena handen och miniräknaren i andra. När jag blir less (mer än vanligt) åker jag ut till Freja. Hade faktiskt tänkt att prova rida i grimma idag. Det slog mig just att jag står här med världens snällaste läromästare till förfogande, varför inte passa på att göra sånt här och träna upp min hästkänsla istället för att tjura på med seriösa träningar? Är det någon häst man ska prova sånt här på är det Freja, hon lär ju stanna oavsett om jag vill det eller inte, haha! Jag vet inte om hon är riden på bettlöst någon gång, så det ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0