Ingen fotografering imorgon

Alltså. Inte för att vara sån, men jag tror att väderguden jävlas med mig. Hittills har min tentaperiod bestått av en stooor sol och runt 20 grader i stort sett varje dag. Jag har suttit inomhus framför min dator och pluggat in programmeringskod, läst om RAM-minnet, LCD-skärmar och timeravbrott. Imorgon skulle vi fota. Då ska det regna. Hallå, du där uppe! Är det här ett skämt eller?!
 
Vi har skjutit fram fotograferingen till söndag, för enligt SMHI ska det bli fint då. Så typiskt, jag som var inställd på imorgon.
Nu ska jag hälla i mig kaffe (vad som helst för lite extra energi...), äta äpple med kanel och sätta mig och plugga ett tag till. Eller, ett tag... Känner jag mig själv kommer jag komma in i mitt bästa "plugg-flow" vid 23, vilket innebär att jag kommer sitta här till typ... 1 inatt? Tur att jag inte behöver kliva upp tidigt imorgon. Tenta på onsdag och torsdag, hejja hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0