Hemmet nästa!

Jag misstänker att jag börjat bli laktosintolerant då min mage sväller upp när jag äter mjölkprodukter. Speciellt med tanke på att jag inte äter det så ofta när jag är nere i Stockholm (då slutar kroppen att producera laktas, som är ett enzym som bryter ner laktos). Jag berättade det för Dafna.
 
Dafna: Ja, men det är väl inte så konstigt?
Jag: Varför inte?
Dafna: Jo, men du börjar ju komma i den åldern...
 
I den åldern?
I DEN ÅLDERN?!?!
 
Nu ska jag gå och gråta ett tag. Sedan ska jag polera rullatorn. Om jag kommer ihåg var jag ställde den...

Kommentarer
Postat av: Farsan

Ta lite extra på fälgarna också om du hittar den.

Svar: De är viktigast! ;)
Sandra

2013-05-17 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0