#aldrigvila

Så var den här tentan klar också. Min känsla efter att ha suttit och skrivit i en timme var: "Va? Är den redan slut?!". Den var ganska rolig faktiskt. Jag hade gärna haft fler uppgifter, haha! Det är ju lite speciellt att programmera på papper, men jag tror att jag fick till det.
 
Hursomhelst, nu ska jag ut och rensa hjärnan ett tag. Promenera bort de kalorierna jag fick i mig under tentan ;) Jag är alltid helt mosig i hjärnan efter en tenta och skulle egentligen behövt resten av dagen ledigt, men vi har labbprovet imorgon så jag måste plugga ännu mer programmeringskod ikväll. Jag får ta ledigt imorgon kväll istället :) På med träningskläderna, ut i löpspåret och promenera bort träningsvärken från igår, hejjahejja! 

Kommentarer
Postat av: sanna

kämpa på, allt ditt slit kommer sedan att ge en härligt resultat! =)

Svar: Tack Sanna, jag hoppas det! :)
Sandra

2013-05-22 @ 19:36:00
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0