There's nothing like home

Efter två dygns full rulle landade jag hemma i Bjästa och kunde äntligen andas ut igår. Resan gick bra, förutom att Misse gjort det till en mindre trevlig tradition att göra nummer två i transportburen när vi åkt ungefär två mil. Att hon sedan måste sitta där med sina korvar tills vi stannar kommer som en överraskning varje gång.
 
Mina planer för dagen är att först träna magmusklerna med pappa. Han säger att han vilat dem i form för att de ska orka med min träning. Det är bäst de är utvilade, för jag är inte nådig! ;)
Efter träningen åker jag äntligen ut till min röda, bananälskande kompis! Jag ska muta henne med en massa äpplen och morötter (och såklart bananer) så kanske hon släpper upp mig på ryggen en stund. Fina Berta, jag har saknat henne :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0