Söndag

Att få vakna upp till strålande sol är inte helt fel! Mina planer för dagen är att först skriva klart min sammanfattningstext om proteinmetabolismen (nedbrytning av proteiner), och sedan åka ut och rida Freja. Därefter tar jag tag i och pluggar om kolhydraterna och kolhydratsmetabolismen. Den enda chansen att få allt det gjort var att pausa plugget med ridning mitt i alltihopa. Fröken självdisciplin har tagit lite semester tror jag, haha...
 
Planen med Freja blir nog en barbackatur längs golfbanan igen. Den vägen känns mest lämplig just nu innan all snö och is smält bort. Lagom lång är den också när man inte har så jättemycket tid över.
Nä, nu måste jag ta tag i proteinmetabolismen så jag kommer iväg nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0