It's a beautiful day

Good morning sunshines!
 
Planerna för idag är att först ta mig igenom ett kapitel i analog elektronik som jag inte orkade igår. Därefter åker jag och Dafna in till stan och ser om vi kan fynda lite nya kläder. Det behövs efter min senaste garderobsrensning kan jag säga... Hälften av alla kläder var för stora och får följa med till Bjästa på fredag (mindre än en vecka kvar nu!!!). Skrik om ni behöver gamla jeans! Jag kan signera dem så ökar de i värde... ;)
 
Ikväll ska jag rensa ur och fylla på musik i mitt USB så jag har nåt att lyssna på under de drygt 5 timmarna det tar att köra hem. Kom med förslag, jag är sämst på att hitta ny musik!
Satt och kollade igenom en gammal fotograferingsmapp. Om 3 månader har vi förhoppningsvis sånt här väder! Can't wait...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0