Hjärndöd

Förbereder mig för den stora domedagen imorgon. Tentadagen alltså. Jag sammanfattar allt vi ska kunna, och den sammanfattningen är redan uppe i över 10 datorskrivna sidor. Då är jag inte klar med kolhydratsmetabolismen, och har inte börjat med lipidmetabolismen. Jag vet någon som kommer ha en låååång dag idag...
Imorgon efter tentan hade jag faktiskt tänkt att vara helt ledig från allt plugg. Dels för att vila hjärnan och dels för att få bort lite som ska göras här hemma. Längtar nästan efter att få städa och tvätta? Och intervallerna som ska springas! Och garderoben som ska rensas! Det finns inte ord för hur glad jag kommer vara när tentan är klar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0